dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Keilbach, J. | |
dc.contributor.author | Willemse, E. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-22T17:00:56Z | |
dc.date.available | 2012-08-22 | |
dc.date.available | 2012-08-22T17:00:56Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14556 | |
dc.description.abstract | Met behulp van Müllers theorie over de rol van participatie in de televisiegeschiedenis, onderzoekt deze scriptie hoe de participatiecultuur van live-televisie anno 2012 verschilt ten opzichte van participatiemogelijkheden in 1956. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 448401 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Participatiecultuur van live talentenshows: “the audience seems to be everywhere” | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Eggo Müller, televisie, participatiecultuur, live, participatie, talentenshow | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |