Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKeilbach, J.
dc.contributor.authorWillemse, E.
dc.date.accessioned2012-08-22T17:00:56Z
dc.date.available2012-08-22
dc.date.available2012-08-22T17:00:56Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14556
dc.description.abstractMet behulp van Müllers theorie over de rol van participatie in de televisiegeschiedenis, onderzoekt deze scriptie hoe de participatiecultuur van live-televisie anno 2012 verschilt ten opzichte van participatiemogelijkheden in 1956.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent448401 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleParticipatiecultuur van live talentenshows: “the audience seems to be everywhere”
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsEggo Müller, televisie, participatiecultuur, live, participatie, talentenshow
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record