Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDoucet, B.M.
dc.contributor.authorMaas, A. van der
dc.date.accessioned2013-09-02T17:01:21Z
dc.date.available2013-09-02
dc.date.available2013-09-02T17:01:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14398
dc.description.abstractIn deze scriptie is gekeken naar het verschil tussen identiteit en imago van een gemeente, in dit geval de gemeente Heerhugowaard. De identiteit die de gemeente uit wil dragen is geanalyseerd door de door hun uitgevoerde of opgezette citymarketinginitiatieven te analyseren. Het imago van de gemeente is geanalyseerd aan de hand van enquêtes onder de bewoners.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3046770 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet beeld van een gemeente: het verschil tussen identiteit en imago. Een case-study over Heerhugowaard.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsIdentiteit, imago, citymarketing, urban entrepreneurialism, gemeente, meervoudige regressie analyse,
dc.subject.courseuuStadsgeografie (Urban Geography)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record