dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Velden, A. van der | |
dc.contributor.author | Dijksterhuis, W.A. | |
dc.date.accessioned | 2013-08-27T17:01:09Z | |
dc.date.available | 2013-08-27 | |
dc.date.available | 2013-08-27T17:01:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14277 | |
dc.description.abstract | Een imagologische studie naar auto-images en symboliek in de Russische film LITTLE VERA. Het werkstuk richt zich op het verkennen van auto-images van de makers Vasili Pichul en Maria Khmelik aan de hand van het drieluik tekst, intertekst en context. Dit auto-image laat een gespleten nationaal karakter zien die in beeldtaal uitgedrukt wordt door gebruik te maken van Russische symbolische tradities. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3523566 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Zelfbeelden in Little Vera: Russische auto-images in een dynamische periode | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Little Vera, Russiche film, Glasnost, Perestrojka, imagologie | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |