Zelfsturend leren vatbaar voor visie? Het verband tussen de visie van een school en de perceptie van zelfsturend leren van leerlingen in het eerste en voorlaatste examenjaar op Havo & VWO niveau
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wijers, M.M. | |
dc.contributor.advisor | Vollebregt, M.J. | |
dc.contributor.author | Besseling, M.A. | |
dc.contributor.author | Bot, N. | |
dc.contributor.author | Muijtjens, R.T.M. | |
dc.contributor.author | Munneke, M.W. | |
dc.date.accessioned | 2013-08-26T17:02:17Z | |
dc.date.available | 2013-08-26 | |
dc.date.available | 2013-08-26T17:02:17Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14255 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 936648 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Zelfsturend leren vatbaar voor visie? Het verband tussen de visie van een school en de perceptie van zelfsturend leren van leerlingen in het eerste en voorlaatste examenjaar op Havo & VWO niveau | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Science Education and Communication |