Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWijers, M.M.
dc.contributor.advisorVollebregt, M.J.
dc.contributor.authorBesseling, M.A.
dc.contributor.authorBot, N.
dc.contributor.authorMuijtjens, R.T.M.
dc.contributor.authorMunneke, M.W.
dc.date.accessioned2013-08-26T17:02:17Z
dc.date.available2013-08-26
dc.date.available2013-08-26T17:02:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14255
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent936648 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleZelfsturend leren vatbaar voor visie? Het verband tussen de visie van een school en de perceptie van zelfsturend leren van leerlingen in het eerste en voorlaatste examenjaar op Havo & VWO niveau
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuScience Education and Communication


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record