dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Keilbach, J. | |
dc.contributor.author | Graaf, P.M. de | |
dc.date.accessioned | 2013-08-13T17:01:43Z | |
dc.date.available | 2013-08-13 | |
dc.date.available | 2013-08-13T17:01:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13993 | |
dc.description.abstract | Over de invoering van het tweede scherm bij het televisieprogramma Wie is de Mol? en hoe dit de kijkersparticipatie beïnvloedt. Bestaande theorieën omtrent liveness (Bourdon, Couldry, Levine, Ytreberg) het concept liveness worden toegepast om antwoord te kunnen geven op de vraag hoe de komst van tweede schermen (en interactiviteit met de kijker in het algemeen) de ervaring van liveness heeft veranderd. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 197549 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De kijker als deelnemer | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | liveness, televisie, interactie, participatie, tweede scherm, Wie is de Mol? | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen | |