Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKeilbach, J.
dc.contributor.authorGraaf, P.M. de
dc.date.accessioned2013-08-13T17:01:43Z
dc.date.available2013-08-13
dc.date.available2013-08-13T17:01:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13993
dc.description.abstractOver de invoering van het tweede scherm bij het televisieprogramma Wie is de Mol? en hoe dit de kijkersparticipatie beïnvloedt. Bestaande theorieën omtrent liveness (Bourdon, Couldry, Levine, Ytreberg) het concept liveness worden toegepast om antwoord te kunnen geven op de vraag hoe de komst van tweede schermen (en interactiviteit met de kijker in het algemeen) de ervaring van liveness heeft veranderd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent197549 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe kijker als deelnemer
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliveness, televisie, interactie, participatie, tweede scherm, Wie is de Mol?
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record