Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNortier, J.M.
dc.contributor.authorBerg, J.M. de
dc.date.accessioned2013-08-08T17:02:56Z
dc.date.available2013-08-08
dc.date.available2013-08-08T17:02:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13820
dc.description.abstractDeze scriptie is gericht op attitudes van docenten ten aanzien van meertaligheid. Hierbij is gekeken naar de eigen inschatting van docenten van hun kennis van de taalachtergrond van de studenten, de algemene attitude t.a.v. meertaligheid, de meerwaarde van meertaligheid, het soort meertaligheid (afhankelijk van de taal/talen) en de noodzaak van NT2-ondersteuning.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent671424 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMeertaligheid in het onderwijs: attitudes van docenten op een ROC
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmeertaligheid, onderwijs, docenten, attitudes, soorten talen
dc.subject.courseuuTaal, Mens en Maatschappij


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record