VOS, DODO, EKSTER
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, M.P. | |
dc.contributor.author | Visser, J.G. | |
dc.date.accessioned | 2013-08-07T17:01:28Z | |
dc.date.available | 2013-08-07 | |
dc.date.available | 2013-08-07T17:01:28Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13786 | |
dc.description.abstract | Een onderzoek naar de uitwerking van recent ontwikkelde lessenseries omtrent kennis over het schrijfproces van leerlingen uit groep zes, zeven en acht van het primair onderwijs. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 726324 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | VOS, DODO, EKSTER | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |