Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHenrichs, H.
dc.contributor.authorLiefting, T.G.
dc.date.accessioned2013-08-06T17:01:39Z
dc.date.available2013-08-06
dc.date.available2013-08-06T17:01:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13754
dc.description.abstractLiteraire non-fictie als activerende didactiek: over de toegevoegde waarde van In Europa voor het middelbaar geschiedenisonderwijs
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent821868 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLiteraire non-fictie als activerende didactiek: over de toegevoegde waarde van In Europa voor het middelbaar geschiedenisonderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliteraire non-fictie, geschiedenisonderwijs, In Europa
dc.subject.courseuuCultuurgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record