dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Henrichs, H. | |
dc.contributor.author | Liefting, T.G. | |
dc.date.accessioned | 2013-08-06T17:01:39Z | |
dc.date.available | 2013-08-06 | |
dc.date.available | 2013-08-06T17:01:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13754 | |
dc.description.abstract | Literaire non-fictie als activerende didactiek: over de toegevoegde waarde van In Europa voor het middelbaar geschiedenisonderwijs | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 821868 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Literaire non-fictie als activerende didactiek: over de toegevoegde waarde van In Europa voor het middelbaar geschiedenisonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | literaire non-fictie, geschiedenisonderwijs, In Europa | |
dc.subject.courseuu | Cultuurgeschiedenis | |