Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHaenen, Jacques
dc.contributor.authorNieuwenhuizen, M.J.A.
dc.date.accessioned2012-08-16T17:02:02Z
dc.date.available2012-08-16
dc.date.available2012-08-16T17:02:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13567
dc.description.abstractJa, hoe doe je dat nou? Jouw school op de kaart zetten? Hoe kun je ervoor zorgen dat er jaarlijks genoeg aanmeldingen zijn? Eén van de mogelijkheden hiervoor is goed contact met basisscholen. Voor ons PGO hebben wij onderzoek gedaan naar de communicatie tussen Voortgezet Onderwijs (VO) en Primair Onderwijsscholen (PO). In dit beschrijvende onderzoek richten we ons op hoe een VO zichzelf promoot en zorgt dat er een constante stroom van eerstejaars leerlingen ieder jaar op een VO binnenkomen. Zowel door literatuuronderzoek als door kwalitatieve interviews met ongeveer tien leerkrachten van tien verschillende PO scholen en in totaal vijf beleidsmakers van twee VO scholen, proberen we te achterhalen hoe scholen dit kunnen aanpakken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent71601 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleHow to promoot a school? Een onderzoek naar communicatie tussen het Johannes Fontanus College en het Oosterlicht College en hun aanleverende basisscholen.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspromotie, basisschool, voortgezet, onderwijs, school, primair, voortgezet, onderwijs, middelbare, communicatie, trekken, leerlingen
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record