Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWennekes, prof. dr. E.G.J.
dc.contributor.authorStoop, A.S.
dc.date.accessioned2013-07-29T17:01:43Z
dc.date.available2013-07-29
dc.date.available2013-07-29T17:01:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13521
dc.description.abstractDe functie van de live stream van Het Concertgebouw voor vier verschillende belanghebbenden (Het Concertgebouw, impresariaten, musici en het publiek) wordt onderzocht. Tevens wordt onderzocht wat er dankzij de live stream wordt bereikt voor deze belanghebbenden. Theorieën van (onder andere) Philip Auslander over de begrippen 'liveness' en 'live' dienen als achtergrond bij dit onderzoek.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent613783 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe live stream van Het Concertgebouw
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsHet Concertgebouw
dc.subject.keywordsmediatisering van muziek
dc.subject.keywordslive stream
dc.subject.keywordsliveness
dc.subject.keywordsAuslander
dc.subject.courseuuMuziekwetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record