dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wennekes, prof. dr. E.G.J. | |
dc.contributor.author | Stoop, A.S. | |
dc.date.accessioned | 2013-07-29T17:01:43Z | |
dc.date.available | 2013-07-29 | |
dc.date.available | 2013-07-29T17:01:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13521 | |
dc.description.abstract | De functie van de live stream van Het Concertgebouw voor vier verschillende belanghebbenden (Het Concertgebouw, impresariaten, musici en het publiek) wordt onderzocht. Tevens wordt onderzocht wat er dankzij de live stream wordt bereikt voor deze belanghebbenden. Theorieën van (onder andere) Philip Auslander over de begrippen 'liveness' en 'live' dienen als achtergrond bij dit onderzoek. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 613783 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De live stream van Het Concertgebouw | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Het Concertgebouw | |
dc.subject.keywords | mediatisering van muziek | |
dc.subject.keywords | live stream | |
dc.subject.keywords | liveness | |
dc.subject.keywords | Auslander | |
dc.subject.courseuu | Muziekwetenschap | |