Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnezic, Dubravka
dc.contributor.authorKaars Sijpesteijn, H.J.
dc.date.accessioned2013-06-27T17:01:02Z
dc.date.available2013-06-27
dc.date.available2013-06-27T17:01:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13126
dc.description.abstractIn dit attitudeonderzoek op een middelbare school in Nederland (mavo-havo-vwo) is onderzocht hoe stakeholders (leerlingen, docenten en schoolleiding) aankijken tegen gebruik en misbruik van smartphones in het klaslokaal. Welke gevaren en welke mogelijkheden zien zij voor het gebruik van smartphones in de les. Uiteindelijk is de aanbeveling gedaan om beleid te formuleren door alle groepen stakeholders een stem te geven voor verstandig gebruik.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent589493 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSmartphones in de klas
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssmartphones
dc.subject.keywordsschool
dc.subject.keywordsgevaren, mogelijkheden
dc.subject.keywordstelefoons
dc.subject.keywordsmobieltjes
dc.subject.keywordsmobiele telefoons
dc.subject.courseuuGeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record