Smartphones in de klas
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Knezic, Dubravka | |
dc.contributor.author | Kaars Sijpesteijn, H.J. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-27T17:01:02Z | |
dc.date.available | 2013-06-27 | |
dc.date.available | 2013-06-27T17:01:02Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13126 | |
dc.description.abstract | In dit attitudeonderzoek op een middelbare school in Nederland (mavo-havo-vwo) is onderzocht hoe stakeholders (leerlingen, docenten en schoolleiding) aankijken tegen gebruik en misbruik van smartphones in het klaslokaal. Welke gevaren en welke mogelijkheden zien zij voor het gebruik van smartphones in de les. Uiteindelijk is de aanbeveling gedaan om beleid te formuleren door alle groepen stakeholders een stem te geven voor verstandig gebruik. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 589493 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Smartphones in de klas | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | smartphones | |
dc.subject.keywords | school | |
dc.subject.keywords | gevaren, mogelijkheden | |
dc.subject.keywords | telefoons | |
dc.subject.keywords | mobieltjes | |
dc.subject.keywords | mobiele telefoons | |
dc.subject.courseuu | Geschiedenis: educatie en communicatie |