Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorOort, F.G. van
dc.contributor.authorWijnen, M.P.G.
dc.date.accessioned2013-04-25T17:03:13Z
dc.date.available2013-04-25
dc.date.available2013-04-25T17:03:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12958
dc.description.abstractBedrijventerreinen zijn in toenemende mate slechter bereikbaar met openbaar vervoer. Besloten vervoer kan de bereikbaarheid van deze terreinen verbeteren. De theoretische achtergrond betreffende besloten vervoer is vrij beperkt. Vervoersbeleid, waarbij de overheid zich steeds meer terugtrekt, biedt zowel kansen als bedreigingen voor besloten vervoer naar bedrijventerreinen. Drie bedrijventerreinen met besloten vervoer komen aan bod als case study. Er is geen eenduidig antwoord op de vraag welke factoren bepalend zijn voor het succes van besloten vervoer. Dit is sterk contextafhankelijk.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3274892 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleBedrijventerreinen beter bereikbaar
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbesloten vervoer, bedrijventerrein, bereikbaarheid, westpoort, rieker, succesfactoren
dc.subject.courseuuEconomische geografie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record