dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Crone, V.C.A | |
dc.contributor.author | Kooy, J.T. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-15T17:01:11Z | |
dc.date.available | 2012-08-15 | |
dc.date.available | 2012-08-15T17:01:11Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12845 | |
dc.description.abstract | In dit paper wordt onderzocht welke belangen er gemoeid zijn met het definiëren van de Japanse na-oorlogse nationale cinema, op welke wijze het (academische) debat op gang komt en waarom binnen dit debat de Japanse cinema zijn huidige, theoretische vorm heeft gekregen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 152096 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | On(be)grijpbaar oriëntalisme: de Japanse na-oorlogse cinema. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | oriëntalisme, Japan, cinema, nationale cinema, film, etniciteit, identiteit, | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |