Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorCrone, V.C.A
dc.contributor.authorKooy, J.T.
dc.date.accessioned2012-08-15T17:01:11Z
dc.date.available2012-08-15
dc.date.available2012-08-15T17:01:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12845
dc.description.abstractIn dit paper wordt onderzocht welke belangen er gemoeid zijn met het definiëren van de Japanse na-oorlogse nationale cinema, op welke wijze het (academische) debat op gang komt en waarom binnen dit debat de Japanse cinema zijn huidige, theoretische vorm heeft gekregen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent152096 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOn(be)grijpbaar oriëntalisme: de Japanse na-oorlogse cinema.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsoriëntalisme, Japan, cinema, nationale cinema, film, etniciteit, identiteit,
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record