Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWinnubst, M.H.
dc.contributor.advisorLoos, E.F.
dc.contributor.authorRooijen, A.M. van
dc.date.accessioned2013-03-22T18:01:12Z
dc.date.available2013-03-22
dc.date.available2013-03-22T18:01:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12841
dc.description.abstractDit is een onderzoek naar identiteit en imago binnen het UWV. Door middel van literatuuronderzoek, het houden van interviews en een documentenonderzoek binnen het UWV is in dit onderzoek een antwoord geformuleerd op de vraag: Hoe beïnvloedt de identiteit het imago van het UWV?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleWaar staat het UWV voor? Een interpretatief onderzoek naar identiteit en imago van het UWV
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsidentiteit, imago, corporate identity, corporate image, persoonlijkheid, communicatie, gedrag, symboliek
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record