dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wildschut, E.M.M. | |
dc.contributor.author | Luchtmeijer, J.M. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-21T18:01:32Z | |
dc.date.available | 2013-03-21 | |
dc.date.available | 2013-03-21T18:01:32Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12815 | |
dc.description.abstract | Een semiotische en inhoudsanalyse van de verschillen in communicatie van de thematiek tussen het originele Les Noces (1923) en de remake Svadebka (1982). | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 585514 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Les Noces versus Svadebka; een boerenbruiloft 60 jaar later. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | semiotiek, inhoudsanalyse, thema, thematiek, ballet, communicatie, Les Noces, Svadebka | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |