Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVermeulen, J.
dc.contributor.authorKelder, E.J.H.
dc.date.accessioned2013-03-12T18:03:43Z
dc.date.available2013-03-12
dc.date.available2013-03-12T18:03:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12738
dc.description.abstractEen kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van het overplaatsingsproces op basisscholen. De vraag die centraal staat gedurende het onderzoek gaat in dit hoofdstuk beantwoord worden met behulp van de resultaten en de analyse. Centraal in het onderzoek staat de vraag: Hoe ervaren mensen binnen de drie basisscholen het overplaatsingproces en de mogelijke gevolgen daarvan? In de resultaten en analyse zijn de ervaringen van de respondenten weergegeven in een aantal thema’s. Deze thema’s geven een beeld van de manier waarop het overplaatsingsproces op de basisscholen ervaren wordt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent478617 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGedwongen overplaatsingen in het onderwijs - Een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van het overplaatsingsproces op basisscholen -
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskwalitatief onderzoek, overplaatsingsproces, basisscholen, basisonderwijs, ervaren, organisatiecultuur, Organizational Downsizing
dc.subject.courseuuBestuurs- en organisatiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record