dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vermeulen, J. | |
dc.contributor.author | Kelder, E.J.H. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-12T18:03:43Z | |
dc.date.available | 2013-03-12 | |
dc.date.available | 2013-03-12T18:03:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12738 | |
dc.description.abstract | Een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van het overplaatsingsproces op basisscholen.
De vraag die centraal staat gedurende het onderzoek gaat in dit hoofdstuk beantwoord worden met behulp van de resultaten en de analyse. Centraal in het onderzoek staat de vraag: Hoe ervaren mensen binnen de drie basisscholen het overplaatsingproces en de mogelijke gevolgen daarvan?
In de resultaten en analyse zijn de ervaringen van de respondenten weergegeven in een aantal thema’s. Deze thema’s geven een beeld van de manier waarop het overplaatsingsproces op de basisscholen ervaren wordt. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 478617 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Gedwongen overplaatsingen in het onderwijs
- Een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van het overplaatsingsproces op basisscholen - | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | kwalitatief onderzoek, overplaatsingsproces, basisscholen, basisonderwijs, ervaren, organisatiecultuur, Organizational Downsizing | |
dc.subject.courseuu | Bestuurs- en organisatiewetenschap | |