Het begrijpen van oorzakelijke verbanden door jonge kinderen - Een experimenteel onderzoek naar het verwerkingsproces van epistemische en content relaties met betrekking tot de Nederlandse en Franse taal
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mak, P. | |
dc.contributor.author | Bogosavac, M. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-15T17:01:03Z | |
dc.date.available | 2012-08-15 | |
dc.date.available | 2012-08-15T17:01:03Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12679 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3011351 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het begrijpen van oorzakelijke verbanden door jonge kinderen - Een experimenteel onderzoek naar het verwerkingsproces van epistemische en content relaties met betrekking tot de Nederlandse en Franse taal | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |