Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKeilbach, J.
dc.contributor.authorKwee, M.
dc.date.accessioned2013-02-22T18:01:42Z
dc.date.available2013-02-22
dc.date.available2013-02-22T18:01:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12664
dc.description.abstractLiveness & Interactiviteit: De invloed van interactieve elementen op de liveness in The Voice of Holland Liveness is te zien als effect van televisie, en in dit opzicht is interactiviteit een manier om dit effect te bereiken. Met andere woorden: interactiviteit beinvloedt liveness. Hiervoor zijn verschillende factoren van belang die zorgen voor een bepaalde vorm van gelijktijdigheid. Dit alles wordt geïllustreerd aan de hand van het programma The Voice of Holland, waaruit blijkt dat vooral ook multimedialiteit zorgt voor een versterkte liveness. Deze liveness en de interactiviteit die er deel van maakt zijn een bewust en zorgvuldig construct door producers, en daarom is er (nog) nauwelijks te spreken van ware agency of macht van de kijker wanneer zij participeren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent96357 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleLiveness & Interactiviteit: De invloed van interactieve elementen op de liveness in The Voice of Holland
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliveness, live, interactiviteit, The Voice of Holland, multimedia, multi-platform format, extended liveness
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record