dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Verhoeff, dr. N. | |
dc.contributor.author | Chel, M.N. | |
dc.date.accessioned | 2013-02-22T18:01:31Z | |
dc.date.available | 2013-02-22 | |
dc.date.available | 2013-02-22T18:01:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12649 | |
dc.description.abstract | In deze scriptie staan ontologische vraagstukken over het medium film centraal en worden twee recente reflexieve filmstromingen comparatief onderzocht om erachter te komen hoe er op verschillende momenten in de filmgeschiedenis wordt gedacht over het medium film en hoe de reflectie op deze gedachtegang te herkennen is aan de esthetische filmvorm, de technologische mogelijkheid en de manier waarop de kijker wordt aangesproken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1745781 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Likeness. De zucht naar werkelijkheid. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | remediatie, transparantie, hypermedialiteit, dispositief, werkelijkheid, fictiefilm en non-fictiefilm. | |
dc.subject.courseuu | Film- en Televisiewetenschap | |