dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mantingh, E. | |
dc.contributor.author | Rutten, F.A. | |
dc.contributor.author | Ikkersheim, R.A. | |
dc.contributor.author | Bosch, P.A. | |
dc.contributor.author | Knol, A.J. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-31T18:02:00Z | |
dc.date.available | 2013-01-31 | |
dc.date.available | 2013-01-31T18:02:00Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12534 | |
dc.description.abstract | Tien weken vakantie per jaar en altijd vroeg thuis, zo redeneert het bedrijfsleven wel eens jaloers over het luie leraarsbestaan. Niets is minder waar in praktijk. In onderwijsland wordt ook driftig bezuinigd, lesuren worden korter maar de lesstof niet en voeg daar alle andere bijkomende taken aan toe. De leraar van nu heeft het druk, te druk. Wij vroegen het in een kleinschalig onderzoek aan eerstegraads taaldocenten en interviewden de schoolleiding. Men zit niet altijd met elkaar op een lijn, zo blijkt. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1228678 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Werkdruk in het VO, hoe erg is het? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | werkdruk, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Frans | |