Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMantingh, E.
dc.contributor.authorRutten, F.A.
dc.contributor.authorIkkersheim, R.A.
dc.contributor.authorBosch, P.A.
dc.contributor.authorKnol, A.J.
dc.date.accessioned2013-01-31T18:02:00Z
dc.date.available2013-01-31
dc.date.available2013-01-31T18:02:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12534
dc.description.abstractTien weken vakantie per jaar en altijd vroeg thuis, zo redeneert het bedrijfsleven wel eens jaloers over het luie leraarsbestaan. Niets is minder waar in praktijk. In onderwijsland wordt ook driftig bezuinigd, lesuren worden korter maar de lesstof niet en voeg daar alle andere bijkomende taken aan toe. De leraar van nu heeft het druk, te druk. Wij vroegen het in een kleinschalig onderzoek aan eerstegraads taaldocenten en interviewden de schoolleiding. Men zit niet altijd met elkaar op een lijn, zo blijkt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1228678 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWerkdruk in het VO, hoe erg is het?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordswerkdruk, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Frans


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record