Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPraamsma, J.M.
dc.contributor.authorHammink, J.H.W.
dc.contributor.authorHoeven, R.
dc.date.accessioned2013-01-31T18:01:56Z
dc.date.available2013-01-31
dc.date.available2013-01-31T18:01:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12531
dc.description.abstractOns PGO gaat over de profielkeuze in het voortgezet onderwijs; bovenbouw HAVO/VWO leerlingen worden ge-enquêteert over hun mening over zowel de elementen die vanuit een school en vanuit de nationale overheid beïnvloed kunnen worden. De hoofdvraag is dan ook als volgt: “Wat vinden leerlingen van het moment van en de begeleiding bij profielkeuze en de flexibiliteit en breedheid van de huidige profielstructuur”. Waarbij begeleiding bij en flexibiliteit punten voor de school zijn en breedheid en moment van keuze schoolwijde elementen. In ons PGO zullen we kijken of de mening van leerlingen op deze punten verschilt per soort groep: jongens/meisjes, zekerheid van studiekeuze, aanleg voor alfa, gamma en bèta vakken en profielkeuze.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent231736 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleProfielkeuze vanuit Leerlingperspectief
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsProfielkeuze, Leerlingperspectief, SPSS, Geslacht, Aanleg, Profiel, Zekerheid Vervolg Studie
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record