dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Praamsma, J.M. | |
dc.contributor.author | Hammink, J.H.W. | |
dc.contributor.author | Hoeven, R. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-31T18:01:56Z | |
dc.date.available | 2013-01-31 | |
dc.date.available | 2013-01-31T18:01:56Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12531 | |
dc.description.abstract | Ons PGO gaat over de profielkeuze in het voortgezet onderwijs; bovenbouw HAVO/VWO leerlingen worden ge-enquêteert over hun mening over zowel de elementen die vanuit een school en vanuit de nationale overheid beïnvloed kunnen worden. De hoofdvraag is dan ook als volgt: “Wat vinden leerlingen van het moment van en de begeleiding bij profielkeuze en de flexibiliteit en breedheid van de huidige profielstructuur”. Waarbij begeleiding bij en flexibiliteit punten voor de school zijn en breedheid en moment van keuze schoolwijde elementen. In ons PGO zullen we kijken of de mening van leerlingen op deze punten verschilt per soort groep: jongens/meisjes, zekerheid van studiekeuze, aanleg voor alfa, gamma en bèta vakken en profielkeuze. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 231736 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Profielkeuze vanuit Leerlingperspectief | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Profielkeuze, Leerlingperspectief, SPSS, Geslacht, Aanleg, Profiel, Zekerheid Vervolg Studie | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde | |