dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Westermann, A | |
dc.contributor.author | Orgiu, S. | |
dc.contributor.author | Lucassen, E. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-31T18:01:55Z | |
dc.date.available | 2013-01-31 | |
dc.date.available | 2013-01-31T18:01:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12530 | |
dc.description.abstract | Binnen de lerarenopleidingen wordt vaak benadrukt hoe belangrijk het is om iedere leerling tot zijn recht te laten komen. In de onderwijspraktijk blijkt het echter vaak nog moeilijk om een concrete invulling te geven van dit principe van onderwijsdifferentiatie. In ons onderzoek proberen wij de haalbaarheid en wenselijkheid van differentiatie voor zowel leerlingen als docenten in kaart te brengen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1623230 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Differentiëren op het VWO | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Differentiëren, Differentiatie, VWO | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Spaans | |