Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLange, M. de
dc.contributor.authorKrijger, R. de
dc.date.accessioned2012-12-20T18:03:16Z
dc.date.available2012-12-20
dc.date.available2012-12-20T18:03:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12354
dc.description.abstractDeze paper laat zien hoe op verschillende manieren kan worden gekeken naar het ervaren van een game als virtueel gametoerisme eventueel in combinatie met non-virtueel toerisme. Deze paper toont daarbij aan, dat de wisselwerking tussen appropriation van de game, affordances en het leveldesign kan leiden tot verschillende ervaringen van de game, die de makers wellicht in eerste instantie voor ogen hadden. Aan de hand van een model van gevoel, actie en reflectie zal aangetoond worden, dat virtueel game toerisme hierbij kan zorgen voor een toeristische blik en dat ook game-designers op deze toeristisch blik kunnen inspelen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1758170 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleThe tourist gamer gaze
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsAffordance, Appropriation, Leveldesign, Tourist Gaze, Hyperrealiteit
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record