De ondefinieerbare kleur: Een onderzoek naar de receptie en effecten van vermeende Japanse invloeden in het Koreaanse populaire muziekgenre t’ŭrot’ŭ.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Titus, B. | |
dc.contributor.author | Ruijgrok, T.A.G. | |
dc.date.accessioned | 2012-12-20T18:01:24Z | |
dc.date.available | 2012-12-20 | |
dc.date.available | 2012-12-20T18:01:24Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12340 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 262808 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De ondefinieerbare kleur: Een onderzoek naar de receptie en effecten van vermeende Japanse invloeden in het Koreaanse populaire muziekgenre t’ŭrot’ŭ. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | muziek, popmuziek, Aziatische muziek, Korea, Koreaanse popmuziek, Zuid-Korea, censuur, music, pop music, Asian music, Korea, Korean pop music, South Korea, censorship, t'ŭrot'ŭ, trot, t'ûrot'û, ppongtchak, ppongtchak debate, Japan, waesaek, enka | |
dc.subject.courseuu | Muziekwetenschap |