Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDe Vries, I.O.
dc.contributor.authorAqiqi, S.
dc.date.accessioned2012-12-20T18:01:10Z
dc.date.available2012-12-20
dc.date.available2012-12-20T18:01:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12323
dc.description.abstractIn dit artikel wordt het cyberskeptische betoog van Malcolm Gladwell en Evgeny Morozov geanalyseerd. Deze skepsis wordt in het kader van de gebeurtenissen van de Arabische Lente gebracht. Daarbij wordt gekeken naar de rol van sociale media. Dit artikel betoogd dat de cyberskeptische benadering juist bijdraagt aan een incomplete en gebrekkige uitleg van de werking van sociale media. Daardoor ontstaat het sociale media mythe.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent519922 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe sociale media mythe in de Arabische Lente
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsArabische, Lente, sociale, media, Morozov, Gladwell, cyberskeptisch, mythe
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record