dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lameris, B. | |
dc.contributor.author | Janssen, C.J. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-14T17:01:07Z | |
dc.date.available | 2012-08-14 | |
dc.date.available | 2012-08-14T17:01:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12089 | |
dc.description.abstract | De familie Flodder moet vanwege veiligheid verhuizen. In deze buurt worden ze niet geaccepteerd omdat ze er niet thuishoren. Welke sociologische elementen liggen hieraan ten grondslag en aan welke tekens is dit te herkennen. Door een een analyse van de film Flodder, op basis van de mise-en-scène, worden de elementen in een west-europees denkkader beschrijven en gekoppeld aan een betekenis. Op deze manier worden de verschillen tussen de klassen duidelijk gemaakt. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 7376553 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Representatie van klassenverschil in Flodder | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Klassenverschil, Flodder, Sociologie, Mise-en-scene, connotatie, denotatie. | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen | |