Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLoos, E.F.
dc.contributor.authorReijnders, C.
dc.date.accessioned2012-11-20T18:01:39Z
dc.date.available2012-11-20
dc.date.available2012-11-20T18:01:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12026
dc.description.abstractEen onderzoek naar het gebruik van serious games in organisaties door middel van een literatuurreview van de theorie rondom serious games en drie cases. Serious games worden gedefinieerd en de kenmerken uiteengezet. Verder is onderzocht hoe deze kenmerken en andere belangrijke elementen uit de theorie terug komen in drie voorbeelden van serious games, volgens de opdrachtgever, designer en speler van de betreffende serious game.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent22488064 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleSpelen in de tijd van de baas: een onderzoek naar het gebruik van serious games in organisaties
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsserious games
dc.subject.keywordsserious game
dc.subject.keywordsgame
dc.subject.keywordsgames
dc.subject.keywordsgamification
dc.subject.keywordsorganisatie
dc.subject.keywordscommunicatie
dc.subject.keywordse-learning
dc.subject.keywordsspel
dc.subject.keywordsspelen
dc.subject.keywordsBogost
dc.subject.keywordsVan Zoonen
dc.subject.keywordsNeys & Jansz
dc.subject.keywordsHufen
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record