dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Steenman, S.C | |
dc.contributor.advisor | Trappenburg, M.J. | |
dc.contributor.author | Mooiman, M.J. | |
dc.date.accessioned | 2012-11-19T18:00:47Z | |
dc.date.available | 2012-11-19 | |
dc.date.available | 2012-11-19T18:00:47Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12002 | |
dc.description.abstract | Binnen dit onderzoek wordt de verschuiving van differentiatie van zorgleerlingen naar een integratie van zorgleerlingen in kaart gebracht aan de hand van een discoursanalyse. Dit specifiek betrekking hebbende op de periode 1968 - 1998. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 6116525 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Zorg voor zorgleerlingen. Van differentiatie naar integratie van zorgleerlingen. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Speciaal onderwijs, beleidsverandering, onderwijs, paradigma, beleid, onderwijs, zorgleerlingen | |
dc.subject.courseuu | Bestuur en Beleid | |