dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | de Zwaan, K. | |
dc.contributor.author | Soplanit, L.R. | |
dc.date.accessioned | 2012-11-08T18:01:29Z | |
dc.date.available | 2012-11-08 | |
dc.date.available | 2012-11-08T18:01:29Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11968 | |
dc.description.abstract | Deze casestudy beoogt aan de hand van het beroemde beeld van het meisje dat tijdens de Tweede Wereldoorlog in Westerbork door de wagondeur kijkt de relatie tussen geschiedenis, cultureel erfgoed en identiteit te definiëren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 100352 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Settela; waarom erfgoed als lezing moet worden beschouwd | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Cultureel erfgoed, identiteit, geschiedenis, erfgoed als lezing, cultureel erfgoed als toe-eigening | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |