Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorde Zwaan, K.
dc.contributor.authorSoplanit, L.R.
dc.date.accessioned2012-11-08T18:01:29Z
dc.date.available2012-11-08
dc.date.available2012-11-08T18:01:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11968
dc.description.abstractDeze casestudy beoogt aan de hand van het beroemde beeld van het meisje dat tijdens de Tweede Wereldoorlog in Westerbork door de wagondeur kijkt de relatie tussen geschiedenis, cultureel erfgoed en identiteit te definiëren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent100352 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleSettela; waarom erfgoed als lezing moet worden beschouwd
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsCultureel erfgoed, identiteit, geschiedenis, erfgoed als lezing, cultureel erfgoed als toe-eigening
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record