| dc.rights.license | CC-BY-NC-ND |  | 
| dc.contributor.advisor | Wessels, J. A. |  | 
| dc.contributor.author | Berg, H.M. van den |  | 
| dc.date.accessioned | 2012-10-30T18:01:55Z |  | 
| dc.date.available | 2012-10-30 |  | 
| dc.date.available | 2012-10-30T18:01:55Z |  | 
| dc.date.issued | 2012 |  | 
| dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11913 |  | 
| dc.description.sponsorship | Utrecht University |  | 
| dc.format.extent | 500999 bytes |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language.iso | nl |  | 
| dc.title | Het verschil een kopje kleiner maken. Een onderzoek naar de praktijkervaring met lezen bij leerlingen met dyslexie en ADHD |  | 
| dc.type.content | Master Thesis |  | 
| dc.rights.accessrights | Open Access |  | 
| dc.subject.keywords | ADD, ADHD, Dyslexie, Hard-op-denken methode, leestekst, praktijkervaring |  | 
| dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie |  |