dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wessels, J. A. | |
dc.contributor.author | Berg, H.M. van den | |
dc.date.accessioned | 2012-10-30T18:01:55Z | |
dc.date.available | 2012-10-30 | |
dc.date.available | 2012-10-30T18:01:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11913 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 500999 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het verschil een kopje kleiner maken. Een onderzoek naar de praktijkervaring met lezen bij leerlingen met dyslexie en ADHD | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | ADD, ADHD, Dyslexie, Hard-op-denken methode, leestekst, praktijkervaring | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie | |