Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEspínola Vázquez, drs. J.M.
dc.contributor.authorSalvador Gutierrez, S.
dc.contributor.authorGessel, L.H. van
dc.contributor.authorJagt, D.H. van der
dc.contributor.authorLucassen, A.M.J.J.
dc.contributor.authorPappe, K.P.
dc.date.accessioned2012-08-13T17:02:16Z
dc.date.available2012-08-13
dc.date.available2012-08-13T17:02:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11845
dc.description.abstract¿Qué? ¿Cómo? Iedereen roept, maar niemand luistert. Binnen de vakgroep Spaans schreeuwt iedereen (vakdocenten) maar niemand (Cito) geeft antwoord. Vakdocenten zullen zelf kritisch en effectief moeten graven in het aanbod aan materiaal. Hoe weet je of in de eventueel zelfgemaakte eindtoets luistervaardigheid representatief luistermateriaal en opdrachten zitten? Wij presenteren een analysemodel voor het bestaande luistermateriaal. Hiermee verstrekken we informatie over de basiskenmerken van het luisteraanbod op niveau B1. Dit biedt uiteindelijk een goed houvast bij het selecteren van materiaal. Het maken van een verantwoorde (eind)toets wordt hiermee een stuk eenvoudiger!
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1317062 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe weg banen naar... een luistertoets
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSpaans
dc.subject.keywordsmoderne vreemde talen
dc.subject.keywordsmvt
dc.subject.keywordsluistervaardigheid
dc.subject.keywordsluistertoetsen
dc.subject.keywordsERK
dc.subject.keywordsCito
dc.subject.keywordsSLO
dc.subject.keywordsmethodeanalyse
dc.subject.courseuuSpaanse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record