dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Espínola Vázquez, drs. J.M. | |
dc.contributor.author | Salvador Gutierrez, S. | |
dc.contributor.author | Gessel, L.H. van | |
dc.contributor.author | Jagt, D.H. van der | |
dc.contributor.author | Lucassen, A.M.J.J. | |
dc.contributor.author | Pappe, K.P. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-13T17:02:16Z | |
dc.date.available | 2012-08-13 | |
dc.date.available | 2012-08-13T17:02:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11845 | |
dc.description.abstract | ¿Qué? ¿Cómo? Iedereen roept, maar niemand luistert. Binnen de vakgroep Spaans schreeuwt iedereen (vakdocenten) maar niemand (Cito) geeft antwoord. Vakdocenten zullen zelf kritisch en effectief moeten graven in het aanbod aan materiaal. Hoe weet je of in de eventueel zelfgemaakte eindtoets luistervaardigheid representatief luistermateriaal en opdrachten zitten? Wij presenteren een analysemodel voor het bestaande luistermateriaal. Hiermee verstrekken we informatie over de basiskenmerken van het luisteraanbod op niveau B1. Dit biedt uiteindelijk een goed houvast bij het selecteren van materiaal. Het maken van een verantwoorde (eind)toets wordt hiermee een stuk eenvoudiger! | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1317062 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De weg banen naar... een luistertoets | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Spaans | |
dc.subject.keywords | moderne vreemde talen | |
dc.subject.keywords | mvt | |
dc.subject.keywords | luistervaardigheid | |
dc.subject.keywords | luistertoetsen | |
dc.subject.keywords | ERK | |
dc.subject.keywords | Cito | |
dc.subject.keywords | SLO | |
dc.subject.keywords | methodeanalyse | |
dc.subject.courseuu | Spaanse taal en cultuur: educatie en communicatie | |