Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchoenmakers-Klein Gunnewiek, M.
dc.contributor.advisorMeijer-Quinta Martins, L.
dc.contributor.authorPerpétua Alvino, M.L.
dc.date.accessioned2012-10-04T17:01:18Z
dc.date.available2012-10-04
dc.date.available2012-10-04T17:01:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11774
dc.description.abstractDit onderzoek richt zich op de meetbaarheid van de interculturele communicatieve competentie van tweedetaalleerders in een context van blended learning. Deze studie baseert zich op video-web communicatie van het NIFLAR project, tussen studenten die de Portugese taal als tweede taal leren aan de Universiteit Utrecht en Portugese moedertaalsprekers aan de Universidade de Coimbra. Het doel van het project was om met elkaar te praten, samen te werken, documenten te delen en deel te nemen aan het schrijven van teksten, terwijl ze elkaar online via de webcam zagen. Zo werd er een zo authentiek mogelijke omgeving voor de communicatie gecreëerd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isopt
dc.titleCompetências Comunicativas Interculturais: Uma pesquisa sobre a mensurabilidade de competências comunicativas interculturais com base no projecto NIFLAR.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsInterculturale communicative competence, NIFLAR project, blended learning,
dc.subject.courseuuInterculturele Communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record