Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan der Lecq, R.
dc.contributor.authorMunck, J.V.N. de
dc.date.accessioned2012-10-02T17:01:03Z
dc.date.available2012-10-02
dc.date.available2012-10-02T17:01:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11743
dc.description.abstractBinnen het project is onderzocht of en hoe gedragsverandering te bereiken is bij de doelgroep van het WNF via een marketingcampagne, waarbij gebruik wordt gemaakt van Location Based Services (LBS). Ter afbakening en concretisering van het project is een specifieke onderzoeksvraag geformuleerd: Hoe kan het WNF met behulp van een Location Based Service in de vorm van een smartphone applicatie consumentengedrag omtrent duurzaam geproduceerde koffie veranderen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1214034 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKen je koffie
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsWNF, Koffie, Location Based Services (LBS).
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record