Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMinnaert, A.J.C.
dc.contributor.authorDijk, D.M.C. van
dc.date.accessioned2012-09-20T17:01:03Z
dc.date.available2012-09-20
dc.date.available2012-09-20T17:01:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11584
dc.description.abstractEen onderzoek naar de mogelijkheden voor een theaterproducent om een relatie op te bouwen met het publiek. De hoofdvraag luidt: Welke inzichten vanuit branding en Customer Relationship Marketing bieden mogelijkheden voor een theaterproducent om een relatie aan te gaan met het publiek?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1034406 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen merk-waardige relatie met de theaterproducent
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbranding, merk, merkwaarden, klantenbinding, klantloyaliteit, customer value, CRM, Customer Relationship Marketing, theaterproducent, publiek, podiumkunsten, theater, producent
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record