Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan der Zande, P.A.M.
dc.contributor.authorWilligenburg, A.I.
dc.date.accessioned2012-09-11T17:01:13Z
dc.date.available2012-09-11
dc.date.available2012-09-11T17:01:13Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11517
dc.description.abstractFeedback is een belangrijk instrument in het onderwijs. Dit PGO, uitgevoerd in groepsverband, onderzoekt de huidige stand van zaken wat betreft feedback op middelbare school UniC. Dit onderzoek maakt deel uit van het grootschaliger ProFeed onderzoek. De focus van het uitgevoerde onderzoek op UniC is drieledig: (1) feedbackpercepties van docenten, (2) feedbackpercepties van leerlingen en (3) concreet observeerbare feedbackinteracties in de praktijk. Dit bestand omvat het derde deel; met als onderzoeksinstrument observatie. Er is een observatieprotocol ontwikkeld en de gevonden resultaten worden besproken. Uitgevoerd door Jacobine Schouten en Annet Willigenburg.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent189440 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleFeedback op UniC
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsfeedback, onderwijs, observatie
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Maatschappijleer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record