Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorOort, T. van
dc.contributor.authorBerg, W.T.C. van den
dc.date.accessioned2012-09-11T17:00:42Z
dc.date.available2012-09-11
dc.date.available2012-09-11T17:00:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11481
dc.description.abstractEen onderzoek naar hoe politieke partijen zich profileren aan de hand van filmpjes in de zendtijd voor politieke partijen. Door te kijken naar de spotjes van een vijftal partijen (TON, PVV, SP, D'66 en ChristenUnie) wordt onderzocht aan welke constructie deze spotjes onderhevig zijn. Wat zijn de expliciete betekenisgevingen en wat zijn de impliciete? Het thema wat ik hierbij behandel is immigratie en Nederlandse identiteit. Het doel van het onderzoek is het in kaart brengen van de constructies die kleven aan de filmpjes en de implicaties bestuderen die hiervan het gevolg zijn.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1897529 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleNederland volgens de politiek: De portrettering van de Nederlandse maatschappij door de zendtijd voor politieke partijen
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordszendtijd politieke partijen, politiek, identiteit, immigratie, TON, PVV, SP, D'66, ChristenUnie
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record