Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPeters, M.
dc.contributor.authorRijk, B.J.S. de
dc.date.accessioned2012-09-10T17:00:46Z
dc.date.available2012-09-10
dc.date.available2012-09-10T17:00:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11472
dc.description.abstractTransdisciplinair onderzoek naar de mogelijkheden van het inzetten van nieuwe media objecten voor het Wereld Natuur Fonds. Focus hierbij lag enerzijds op de opties tot crowdsourcing van interessante thema's voor de organisatie en anderzijds op de bewustwordingsprocessen van consumenten naar de gevolgen voor het milieu door hun aankoopgedrag van koffie. Dit culmineerde in een set aanbevelingen welke resulteerde in een mogelijke toepassing door middel van een smartphone applicatie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1191171 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKen je Koffie
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstransdisciplinair, leiderschap, WNF, koffie, nieuwe media, smartphone, crowdsourcing, media, new
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record