Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPeters, M.m.c.g.
dc.contributor.authorOlsthoorn, L.H.
dc.date.accessioned2012-08-03T17:01:07Z
dc.date.available2012-08-03
dc.date.available2012-08-03T17:01:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11385
dc.description.abstractVanuit het WNF hebben wij voor de cursus Leiderschap van de Universiteit Utrecht de opdracht gekregen om een online social media strategie te ontwerpen. Dit zou of een contentstrategie voor de huidige superpromotors moeten zijn, of een interactieve game die zijn gebruikers stimuleert zijn of haar ecologische voetafdruk te verkleinen. Wij hebben uiteindelijk een opzet voor een campagne ontworpen, welke bestaat uit een smartphone applicatie, een Facebookpagina en een offline campagne. Het hele concept is gericht op studenten en draagt de naam: ‘Don’t Feed your Footprint’. Zoals blijkt uit de slogan heeft de campagne ten doel de voetafdruk van de doelgroep te verkleinen. Het project zal zich richten op studenten met als doel allereerst bewustzijn over duurzaam consumeren te creeëren, maar ook om binding met het WNF te stimuleren. In dit projectverslag vindt u een beschrijving van de opdrachtgever het WNF, de probleem– en doelstelling van het project, een theoretische onderbouwing van onze gewenste aanpak met tenslotte de daadwerkelijke creatieve uitvoering van de gehele campagne.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleProjectuitwerking in opdracht van Wereld Natuur Fonds
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsDuurzaamheid, studenten, wereld natuur fonds, social media, leiderschap
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record