Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBadenoch, A.
dc.contributor.authorTimmers, T.J.
dc.date.accessioned2012-07-30T17:01:58Z
dc.date.available2012-07-30
dc.date.available2012-07-30T17:01:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11243
dc.description.abstractGeluid is een belangrijke factor bij het trekken van de aandacht van de kijker bij reclames. Hoe wordt geluid eigenlijk ingezet bij audiovisuele reclames? Zijn er verschillen en overeenkomsten tussen het gebruik van geluid in televisiereclames en internetreclames? In deze scriptie wordt onderzocht hoe geluid een rol speelt in advertenties op twee verschillende, maar in sommige aspecten soortgelijke, media.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent449770 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGeluid en aandacht: Het gebruik van geluid bij televisiecommercials en internetreclame
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsgeluid, televisie, internet, reclame, advertentie, advertenties, adverteren
dc.subject.courseuuTaal- en cultuurstudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record