Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEvers-Vermeul, J.
dc.contributor.authorBruggen, M.E. van
dc.date.accessioned2012-07-30T17:01:46Z
dc.date.available2012-07-30
dc.date.available2012-07-30T17:01:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11214
dc.description.abstractEen bureauanalyse en een experimenteel onderzoek naar de invloed van een persoonlijke benadering op het tekstbegrip en de waardering van vmbo-examens. Met de persoonlijke benadering wordt gericht op 'je/jij' in examenvragen in plaats van personages opvoeren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2075141 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGoed met cijfes, minder goed met taal
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBureauanalyse
dc.subject.keywordsexperimenteel onderzoek
dc.subject.keywordspersoonlijke benadering in vragen
dc.subject.keywordstekstbegrip
dc.subject.keywordswaardering
dc.subject.keywords4-vmbo eindexamens
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record