dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Evers-Vermeul, J. | |
dc.contributor.author | Bruggen, M.E. van | |
dc.date.accessioned | 2012-07-30T17:01:46Z | |
dc.date.available | 2012-07-30 | |
dc.date.available | 2012-07-30T17:01:46Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11214 | |
dc.description.abstract | Een bureauanalyse en een experimenteel onderzoek naar de invloed van een persoonlijke benadering op het tekstbegrip en de waardering van vmbo-examens. Met de persoonlijke benadering wordt gericht op 'je/jij' in examenvragen in plaats van personages opvoeren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2075141 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Goed met cijfes, minder goed met taal | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Bureauanalyse | |
dc.subject.keywords | experimenteel onderzoek | |
dc.subject.keywords | persoonlijke benadering in vragen | |
dc.subject.keywords | tekstbegrip | |
dc.subject.keywords | waardering | |
dc.subject.keywords | 4-vmbo eindexamens | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen | |