Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPeters, M.C.G.
dc.contributor.authorGerritsen, M.J.
dc.date.accessioned2012-07-13T17:01:15Z
dc.date.available2012-07-13
dc.date.available2012-07-13T17:01:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10820
dc.description.abstractIn dit onderzoek is onderzocht waaraan een nieuwe Facebook-pagina van het WNF zou moeten voldoen om het beoogde doel te behalen. Uit ons onderzoek is gebleken dat het WNF twee verschillende communicatie strategieën nodig heeft die elkaar aanvullen. De eerste strategie moet gericht zijn op bewustwording van het belang van het WNF onder studenten, om daarmee fans te kunnen aantrekken. De tweede strategie zal voornamelijk gericht zijn op het voortbouwen en onderhouden van dit online- netwerk.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleEen nieuwe Facebook-pagina voor het WNF
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsWNF, Social Media, Facebook, LAS,
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record