Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVugt, F. van
dc.contributor.authorKemps, S.P.J.M.
dc.date.accessioned2012-07-12T17:00:59Z
dc.date.available2012-07-12
dc.date.available2012-07-12T17:00:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10793
dc.description.abstractIn een beschrijvend onderzoek zijn jongens en meisjes met elkaar vergeleken op basis van hun ervaringen met en voorkeuren voor de feedback die zij van hun vrouwelijke en mannelijke docenten ontvangen. Daarnaast zijn deze ervaringen en voorkeuren vergeleken met geobserveerde lessen. De ervaringen en voorkeuren van leerlingen zijn bevraagd via een interview. Door de verschillen tussen jongens en meisjes en binnen beide groepen zijn er weinig significante overeenkomsten tussen ervaringen en voorkeuren van leerlingen gevonden. Enkele ervaringen en voorkeuren bleken wel enige overeenkomst te vertonen met de geobserveerde lessituaties. Kritische kanttekeningen bij de interviews en observaties worden gegeven voor vervolgonderzoek.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent974246 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWat vind je er zelf van? Een beschrijvend onderzoek naar ervaringen en voorkeuren van jongens en meisjes van mondelinge, klassikale feedback
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsfeedback, jongens, meisjes, leerlingen, profeed, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record