Het gebruik van de Afro-Cubaanse claves binnen de Westerse populaire muziek na 1970: De son clave in Give It Away van de Red Hot Chili Peppers en Drop It Like It’s Hot van Snoop Dogg en Pharrel Williams.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Titus, B. | |
dc.contributor.author | Ascherman, B. | |
dc.date.accessioned | 2012-07-09T17:00:56Z | |
dc.date.available | 2012-07-09 | |
dc.date.available | 2012-07-09T17:00:56Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10750 | |
dc.description.abstract | Het gebruik van de Afro-Cubaanse claves binnen de Westerse populaire muziek na 1970: De son clave in Give It Away van de Red Hot Chili Peppers en Drop It Like It’s Hot van Snoop Dogg en Pharrel Williams. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 432564 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het gebruik van de Afro-Cubaanse claves binnen de Westerse populaire muziek na 1970: De son clave in Give It Away van de Red Hot Chili Peppers en Drop It Like It’s Hot van Snoop Dogg en Pharrel Williams. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Muziekwetenschap |