De hypertekst en het leesproces Wat zijn de gradaties in immersie en identificatie tijdens het lezen van een hypertekst en tijdens het lezen van een papieren tekst?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Andringa, E.B. | |
dc.contributor.author | Koppenberg, T.J. | |
dc.date.accessioned | 2012-07-05T17:01:25Z | |
dc.date.available | 2012-07-05 | |
dc.date.available | 2012-07-05T17:01:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10687 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 352048 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De hypertekst en het leesproces Wat zijn de gradaties in immersie en identificatie tijdens het lezen van een hypertekst en tijdens het lezen van een papieren tekst? | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Taal- en cultuurstudies |