Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBoisen, M.
dc.contributor.authorVerwiel, R.T.
dc.date.accessioned2012-07-03T17:01:21Z
dc.date.available2012-07-03
dc.date.available2012-07-03T17:01:21Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10633
dc.description.abstractCitymarketing is een trending topic. Binnen de gemeentelijke organisaties van middelgrote steden in Nederland wordt het steeds meer toegepast en geimplementeerd binnen het stedelijk beleid. In dit onderzoek is op zoek gegaan naar de redenen waarom dit wordt gedaan? Daarbij is een vergelijking gemaakt tussen verklaringen voor de opkomst van dit fenomeen vanuit de Nederlandse en Angelsaksische literatuur en anderzijds de verklaring binnen de huidige context van Nederlandse middelgrote steden op basis van zes casestudies.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent10289263 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWaarom eigenlijk citymarketing!? Op zoek naar de verklaring waarom citymarketing wordt toegepast in middelgrote steden anno 2011.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsCitymarketing
dc.subject.keywordsPlace marketing
dc.subject.keywordsPlace branding
dc.subject.keywordsmiddelgrote steden
dc.subject.keywordsVerklaring voor de toepassing van citymarketing.
dc.subject.courseuuStadsgeografie (Urban Geography)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record