Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVisser, T.D.
dc.contributor.authorBentvelzen, M.M.I.
dc.contributor.authorBorn, J.P.P.
dc.contributor.authorBerg, E.M. van den
dc.date.accessioned2012-06-29T17:01:27Z
dc.date.available2012-06-29
dc.date.available2012-06-29T17:01:27Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10613
dc.description.abstractIedere docent heeft over het algemeen wel hart voor zijn vak. Maar vinden alle docenten hun vak zo belangrijk dat ze veel extra tijd en werk besteden om een keuze-examenvak ervan te maken, terwijl dit op heel veel scholen niet het geval is? Een beperkt aantal scholen in Nederland heeft godsdienst als keuze-examenvak. Ons onderzoek gaat over de motivatie van de docenten die juist dit examenvak ontwikkelen en geven. Tijdens de presentatie gaan we aan de hand van portretten van een aantal docenten kijken naar de redenen waarom zij de afgelopen paar jaar dit examenvak hebben opgezet en hebben uitgevoerd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent131917 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleAan motivatie geen gebrek: Welke motivatie hebben docenten om het examenkeuzevak godsdienst te geven?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar VHO Godsdienst/Levensbeschouwing


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record