dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Visser, T.D. | |
dc.contributor.author | Bentvelzen, M.M.I. | |
dc.contributor.author | Born, J.P.P. | |
dc.contributor.author | Berg, E.M. van den | |
dc.date.accessioned | 2012-06-29T17:01:27Z | |
dc.date.available | 2012-06-29 | |
dc.date.available | 2012-06-29T17:01:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10613 | |
dc.description.abstract | Iedere docent heeft over het algemeen wel hart voor zijn vak. Maar vinden alle docenten hun vak zo belangrijk dat ze veel extra tijd en werk besteden om een keuze-examenvak ervan te maken, terwijl dit op heel veel scholen niet het geval is? Een beperkt aantal scholen in Nederland heeft godsdienst als keuze-examenvak. Ons onderzoek gaat over de motivatie van de docenten die juist dit examenvak ontwikkelen en geven. Tijdens de presentatie gaan we aan de hand van portretten van een aantal docenten kijken naar de redenen waarom zij de afgelopen paar jaar dit examenvak hebben opgezet en hebben uitgevoerd. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 131917 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Aan motivatie geen gebrek: Welke motivatie hebben docenten om het examenkeuzevak godsdienst te geven? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Godsdienst/Levensbeschouwing | |