Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVan Den Bergh, H.H.
dc.contributor.authorKling, S.
dc.date.accessioned2012-06-26T17:00:51Z
dc.date.available2012-06-26
dc.date.available2012-06-26T17:00:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10592
dc.description.abstractSchrijfvaardigheid is moeilijk te meten. Dit komt met name door de grote hoeveelheid foutenvariantie bij de beoordeling van schrijfproducten. Schrijfvaardigheidsonderzoekers proberen al jaren specifieke middelen te bedenken en deze ook empirisch te beproeven om de beoordeling van schrijfproducten betrouwbaarder en daarmee meer valide te maken. Het gebruik van meerkeuzetoetsen voor het bepalen van schrijfvaardigheden kan een oplossing voor de beoordelingsproblemen zijn. In dit onderzoek is daarom geprobeerd om een meetinstrument te ontwikkelen waarmee de beoordelingsproblematiek wat betreft schrijfvaardigheden wat meer naar de achtergrond kan worden verschoven.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent291192 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title'Een verkenningstocht naar een betrouwbare beoordeling'. Een instrumentatieonderzoek naar het beoordelen van schrijfvaardigheden door middel van een gesloten toets.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbeoordelaar, beoordelaars, schrijfvaardigheden, schrijfvaardigheid
dc.subject.courseuuTaal- en cultuurstudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record