Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchaap, H.
dc.contributor.authorSmit, J.P.
dc.date.accessioned2012-06-22T17:00:41Z
dc.date.available2012-06-22
dc.date.available2012-06-22T17:00:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10566
dc.description.abstractHet Wellant College biedt sinds 2010-2011 het vak Science aan aan mbo-3 studenten. Dit vak is uniek op het mbo, en staat niet beschreven in het kwalificatiedossier voor het mbo. Dat betekent dat de school het vak zelf invulling kan geven. In dit onderzoek wordt bekeken middels vragenlijsten aan studenten, middels klassikale interviews en interviews met vakdocenten hoe leerlingen het vak ervaren, en hoe het vak verbeterd kan worden. Er wordt aandacht bestreed aan het nut van het vak, hoe praktijkgericht het is, het lesmateriaal, de gekozen thema's en de plek van het vak in het curriculum.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent930773 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleScience voor mbo-3 studenten: nuttig of niet?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsscience, mbo-3, triangulatie, vragenlijsten, interviews
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record