dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Peeters, Melanie | |
dc.contributor.advisor | Soeting, Monica | |
dc.contributor.author | Bontje, N.N. | |
dc.date.accessioned | 2012-06-04T17:02:44Z | |
dc.date.available | 2012-06-04 | |
dc.date.available | 2012-06-04T17:02:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10481 | |
dc.description.abstract | - Een nieuw Facebook-pagina voor het WNF: in dit project is onderzocht hoe het WNF zijn Facebook-pagina kan aanpassen om het WNF aantrekkelijker te maken voor jongeren.
- Propaganda via de autobiografie: in dit eindwerkstuk worden de autobiografieën van Ayaan Hirsi Ali (Mijn vrijheid) en Waris Dirie vergeleken. Beide auteurs komen uit Somalië en hebben een carrière opgebouwd in een westers land. In hun autobiografieën proberen zij hun lezers te overtuigen van een bepaalde maatschappelijke boodschap. In mijn eindwerkstuk wordt onderzocht in hoeverre Dirie en Hirsi Ali daarin zijn geslaagd en welke factoren van een tekst voor de overtuigingskracht van belang zijn. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | en | |
dc.title | - Interdisciplinair Leiderschap: Een nieuw Facebook-pagina voor het WNF
- Eindwerkstuk hoofdrichting: Propaganda via de autobiografie - Een vergelijkende analyse van Mijn vrijheid en Mijn woestijn | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | - Facebook, jongeren
- Autobiografie, vrouwenemancipatie | |
dc.subject.courseuu | Liberal Arts and Sciences | |