Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPeeters, Melanie
dc.contributor.advisorSoeting, Monica
dc.contributor.authorBontje, N.N.
dc.date.accessioned2012-06-04T17:02:44Z
dc.date.available2012-06-04
dc.date.available2012-06-04T17:02:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10481
dc.description.abstract- Een nieuw Facebook-pagina voor het WNF: in dit project is onderzocht hoe het WNF zijn Facebook-pagina kan aanpassen om het WNF aantrekkelijker te maken voor jongeren. - Propaganda via de autobiografie: in dit eindwerkstuk worden de autobiografieën van Ayaan Hirsi Ali (Mijn vrijheid) en Waris Dirie vergeleken. Beide auteurs komen uit Somalië en hebben een carrière opgebouwd in een westers land. In hun autobiografieën proberen zij hun lezers te overtuigen van een bepaalde maatschappelijke boodschap. In mijn eindwerkstuk wordt onderzocht in hoeverre Dirie en Hirsi Ali daarin zijn geslaagd en welke factoren van een tekst voor de overtuigingskracht van belang zijn.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoen
dc.title- Interdisciplinair Leiderschap: Een nieuw Facebook-pagina voor het WNF - Eindwerkstuk hoofdrichting: Propaganda via de autobiografie - Een vergelijkende analyse van Mijn vrijheid en Mijn woestijn
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywords- Facebook, jongeren - Autobiografie, vrouwenemancipatie
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record