Moeilijke teksten makkelijk maken. Experimenteel onderzoek naar het effect van coherentie en lay-out op het tekstbegrip en tekstwaardering van vmbo'ers.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Silfhout, G. van | |
dc.contributor.author | Groenbroek, R. | |
dc.date.accessioned | 2012-05-22T17:01:00Z | |
dc.date.available | 2012-05-22 | |
dc.date.available | 2012-05-22T17:01:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10430 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 225408 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Moeilijke teksten makkelijk maken. Experimenteel onderzoek naar het effect van coherentie en lay-out op het tekstbegrip en tekstwaardering van vmbo'ers. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Taal- en cultuurstudies |